© 2020, INNOVATIONS s.r.o.

Aktivácia študentských účtov cez meme marketing

Všetky projekty
NATÍVNA REKLAMA SOCIAL MEDIA CONTENT

Aktivácia študentských účtov cez meme marketing

  • Skills:

    social media content & native

  • Klient:

    Mediálna agentúra Universal McCann

  • Web:

    https://mementum.sk/

Scroll

01. O projekte

Každoročne banky súperia o akvizíciu nových klientov v študentskom veku. Ako marketéri vieme, aké komplikované je niekedy osloviť dospievajúcu generáciu - často hovorí iným jazykom a žije vo svojom vlastnom, rovesníckom svete. Spolu s mediálnou agentúrou sme zvolili efektívnu formu oslovenia prostredníctvom meme marketingu, ktorý zastrešujeme pod našou internou značkou Mementum. Pozostáva z Instagram účtov, ktoré sa vďaka ich prirodzenosti a zmyslu pre reflektovanie každodennej reality vo forme memes stali mimoriadne populárne. Spojenie ČSOB banky s Mementum bolo prirodzeným krokom k novým akvizíciam, z ktorých si banka vychováva svojich budúcich stabilných klientov.

02. Stratégia & ciele

Cieľom kampane bolo spojenie brand awareness + návštevnosti microsite ČSOB banky k študentským účtom. Komunikované boli výhody založenia účtu v ČSOB banke a ďalšie benefity vyplývajúce z aktivácie a prevádzky účtu.

Všetko spomenuté sme zaobalili do natívneho hlasu mladej generácie - meme obrázkov rôznych foriem a šablón. Konkrétne memes sa na prvý pohľad nijak nelíšili od “nekampaňových memes” - okrem toho, že ich popis či grafika bola spätá s ČSOB esenciami, ako napríklad logo či karta. Popisy jednotlivých príspevkov komunikovali benefity tiež, avšak opäť v jazyko-slangu aktuálnej násťročnej generácie. Memes boli vnímané absolútne pozitívne, predsalen “bankovanie” je bežnou súčasťou našich životov. S vtipným podtónom sme teda odkomunikovali veškerú škálu benefitov založenia účtu v ČSOB pred stovkami tisíc fanúšikov. Akoby ani nešlo o kampaň.

03. Skills

skills social media content
skills native
skills mementum
ČSOB Innovations projekt
ČSOB Innovations projekt
ČSOB Innovations projekt
ČSOB Innovations projekt

04. Výsledky

Prostredníctvom 15 príspevkov uverejnených na troch známych meme účtoch sme atakovali hranicu 400 tisíc impresií a niekoľko tisíc preklikov na microsite, ktoré priniesli vysoko kvalitnú návštevnosť a banke klientov.

0

Impresií

0

Interakcií

0

Preklikov na landing page

05. Klient

Ema Garajová,
ČSOB

“Spoluprácu s Mementum považujem za veľmi originálnu a natívnu v rámci špecifickej cieľovej skupiny študentov a mladých. Príspevky, ktoré pre nás Mementum vytvorili boli vždy dostatočne kreatívne a vtipné. Počas našej spolupráce pre FUN účet dosiahli skvelé výsledky a preto sme sa rozhodli s nimi naďalej spolupracovať aj v tomto roku.”