01. O projekte
Klient nás oslovil s tým, že potrebuje pripraviť online kampaň pre svoju novootvorenú prevádzku. Cieľom Dog Culture je prinášať do sveta domácich miláčikov viac kultúry prostredníctvom vysoko kvalitných služieb a vybavenia salónu. Práve táto odlišnosť je hlavným prvkom, na ktorom sme postavili komunikáciu.
02. Stratégia & ciele
Vybudovať povedomie o značke a odprezentovanie unikátnosti služby úzko vyprofilovanej cieľovej skupine zákazníkov v launch fáze kampane. Následná always-on PPC kampaň, ktorá bude pravidelne prinášať nových klientov za čo najlepšiu cenu.
03. Skills



04. Výsledky
Návštevnosť článku dosiahla viac ako 7 500 čítaní a CTR preklikov z banneru v článku dosiahla 6,50%. PPC kampaň prináša každý deň jedného nového klienta. Čo je však najdôležitejšie, klientovi sme dokopy priniesli vyše 330 nových psích zákazníkov a mnohí z nich sa aj pravidelne vracajú.
Čítaní článku
Oslovených ľudí v cieľovej skupine
Nových zákazníkov
05. Klient
Silvia Kovačič
Majiteľka Dog Culture
Reklamná kampaň predčila naše očakávania a priniesla nám mnoho nových klientov. Juraj presne vedel čo chcem a akými spôsobmi sa k tomu dopracujeme. Celý čas je vidieť jeho dlhoročné skúsenosti a backround.