01. O projekte
Daybyme nás oslovilo ohľadom viacerým požiadaviek súčasne – zlepšiť monetizáciu webstránky, pripraviť dizajn podstránky pre ich charitatívny projekt s Dobrým Anjelom (Dnespomaham) a tiež poskytnúť konzultácie k ich obsahu, práci s influencermi a k tomu, aby ich projekt fungoval čo najlepšie.
02. Stratégia & ciele
Najrýchlejším krokom k extra monetizácii webu bola implementácia DFP od Google, ktorá poskytuje komplexné a nenákladné možnosti na manažovanie display portfólia.
Pri webe Dnespomaham nás tlačil čas, a preto sme zvolili cost effective riešenie na platforme Wordpress. Tému sme samozrejme upravili do želanej a fungujúcej podoby.
Pri konzultáciách išlo najmä o dlhodobú prácu s klientom, ktorá sa stále vyvíjala podľa požiadaviek trhu a Daybyme.
03. Skills



04. Výsledky
Extra monetizácia webstránky bola realizovaná nielen cez programatický nákup. Tento postup otvoril klientovi dvere aj k priamemu predaju reklamy, čo cez agentúru využilo napríklad O2, Tatra banka a iné väčšie brandy.
Reklamných pozícii s vysokou viditeľnosťou
Manažovaných kampaní
Nových impresii s obchodným potenciálom
05. Klient
Dany Čačala
Konateľ Daybyme s.r.o.
Innovations považujem za dlhodobo stabilného partnera pri riešení strategických krokov Daybyme, či už pri otázke monetizácie webu, tvorbe a vývoji doplnkových projektov či konzultáciách ohľadom ďalšieho smerovania sociálnych sietí. Oceňujem najmä proaktívny prístup, návrhy a odporúčania riešení, ktoré následne implementujeme.