© 2020, INNOVATIONS s.r.o.

Charitatívna jazda cez slovenské mestá

Všetky projekty
FOTO PRODUKCIA & VIDEO PRODUKCIA SOCIAL MEDIA CONTENT

Charitatívna jazda cez slovenské mestá

  • Skills:

    social media content, foto produkcia & video produkcia

  • Klient:

    Rally Radosti, o.z.

  • Web:

    http://rallyradosti.sk/

Scroll

01. O projekte

Rally Radosti je občianske združenie, respektíve “klub” majiteľov superšportových áut, ktorých okrem lásky k motorizmu spájajú predovšetkým charitatívne ciele. Zmyslom rally je každoročne v priebehu troch dní prejsť väčšinu krajských slovenských miest s cieľom zbierať peniaze pre deti trpiace vážnymi diagnózami. Neziskové organizácie častokrát “bojujú” so správnym nastavením značky, jej komunikácie a celkovej rozpoznateľnosti.

02. Stratégia & ciele

Čím viac ľudí sa zastaví pri autách na jednotlivých zastávkach kolóny Rally Radosti, tým viac je vyzbieraných peňazí na charitatívne účely. Preto sme sa chopili Facebook a Instagram účtu klienta s cieľom odkomunikovať charitatívnu myšlienku organizácie v spojení s desiatkami superšportových vozidiel, ktoré prilákajú davy na námestia. Myšlienku Rally Radosti sme pravidelne komunikovali aj v tých najrelevantnejších automotive social media skupinách, magazínoch či kluboch v rámci Slovenska.

Zároveň sme zabezpečili profesionálnu foto + video produkciu akcie. Kvalitné fotoreporty, videoreporty a vlogy budú na základe skvelých ohlasov verejnosti viesť k tvorbe dokumentárneho filmu Rally Radosti z ročníkov 2019 a 2020.

03. Skills

skills social media content
skills foto a video produkcia
Really radosti projekt
Really radosti projekt
Really radosti projekt
Really radosti projekt
Really radosti projekt
Really radosti projekt
Really radosti projekt

04. Výsledky

Prvý ročník Rally Radosti 2019 (zbierka pre onkologicky choré deti) položil pevné základy pre úspešnú budúcnosť divácky atraktívnej a verejnoprospešnej udalosti. Vysokokvalitné výstupy z akcie (foto+video) zabezpečili stabilný a organický rast sociálnych sietí. Výsledkom zbierky prvého ročníka Rally Radosti bolo viac ako 5 000 €.

Druhý ročník celoslovenskej udalosti Rally Radosti 2020 (zbierka pre neurologicky choré deti) sa tešil masívnemu nárastu followerov na sociálnych sieťach, pomerovo stúpol i engagement. Počet ľudí zvedavých na desiatky superšportových vozidiel na námestiach sa podstatne znásobil, výsledok zbierky medziročne narástol o 600% - vyzbieralo sa viac ako 30 000 €.

0

Dosah na sociálnych sieťach (ročník 2019 + 2020)

0

Vyzbieraná suma (ročník 2019 + 2020)

0

Počet ľudí na jednotlivých zastávkach kolóny (ročník 2019 + 2020)

05. Klient

Peter Jakabovič
Predseda Rally Radosti, o.z.

“Spolupráca s INNOVATIONS nám zabezpečila dlhodobo kvalitnú správu sociálnych sietí, ako aj komunikáciu s fanúšikmi. Nehovoriac o špičkovej foto a video produkcii, ktorá značku Rally Radosti posúva na absolútne profesionálny level. Tešíme sa na ďalší rok spolupráce!”