01. O projekte
Trh s vínom na Slovensku je na vysokej úrovni. Na to ako sme malá krajina tu existuje veľa kvalitných výrobcov vína, silných distribučných spoločností a predajcov. Dalo by sa tak povedať, že zákazník na vysoko sofistikovanom trhu počul už okúsil všetky predajné taktiky. V takejto situácii nestačí priniesť len peknú značku a predávať cez akcie, bolo potrebné priniesť na Slovensko úplne nový mechanizmus predaja vín. Preto sme sa rozhodli spraviť vínne predplatné s online someliérskym servisom Wine Door Club.
Wine Door Club v ktorom víno vyberá someliér na základe jednoduchej preferencie zákazníka. Žiadne komplikované výbery vín, ale kvalitné, raritné a vždy iné druhy vín. Okrem preferencie si stačí zvoliť už len frekvenciu a doma čakať na svoj pravidelný výber, ktorý obdrží spolu aj s príhovorom od someliéra.
02. Stratégia & ciele
Ide o úplne novú službu, tak sme chceli aby bolo hneď z názvu jasné, že tu nejde len o ďalší obchod s vínom, ale vínny klub. Zvolili sme deskriptívny názov v angličtine — Wine Door Club. Dvere v názve symbolizujú jednak vstup do dosiaľ nepoznanej krajiny plnej nových vínnych chutí, ale zároveň aj podporujú jeden z hlavných benefitov klubu — donášku vín k dverám. S názvom sa dá modulárne pracovať, napríklad pri live eventoch využívame názov Wine Open Door.
Grafická identita je bezprostredná a necháva vyniknúť zážitok z pitia vína. Chceli sme aby odrážala poctivú prácu s vínom a emóciu, ktorú zákazníkovi prináša. Emócia pitia vína s Wine Door Club nemá vyvolávať pocit strnulosti a snobizmu, ale práve naopak, má byť prirodzená, uvoľnená a bez stresu. Tento prístup sme pretavili do identity, ktorá sa vyníma v digitále a zároveň pekne funguje aj v packagingu produktu.
03. Skills


