Buďte prvý na koho
si zákazník spomenie
Systematické a cielené budovanie značky.
Growth hack your BRAND
Ako nakupujeme
Aký produkt kúpiť? Akú službu využiť? Banálne otázky pre zákazníka, úspech znamenajúce odpovede pre obchodníka. Každý z nás sa rozhoduje predovšetkým intuitívne a emočne. A je jedno či ide o nákup v hodnote pár eur alebo stoviek tisíc eur. Emócia zo značky vždy zohrá najdôležitejšiu rolu.
Rozhodovanie
Aj veda s nami súhlasí. Podľa nositeľa Nobelovej ceny za ekonómiu Daniela Kahnemana naše mozgy procesujú dáta a robia rozhodnutia na dvoch úrovniach. Prvým je dominantné myslenie, ktoré je zodpovedné za 95% našich rozhodnutí. Toto myslenie sú tzv. no-brainer rozhodnutia a vychádzajú z toho, aký pocit má zákazník z vašej značky.
Druhým je krátkodobé myslenie – hĺbavé v zmysle dĺžky rozhodovania. Ide o veľmi racionálne myslenie a vlastnosti produktu zákazníka určite oslovia, avšak uvedomelé a racionálne rozmýšlanie ťahá za kratší koniec… presne 5 percentný.
Racio vs. emócia
Čo to pre vás znamená? Long story short, 95% komunikácie by sa malo sústrediť na vytváranie správnych asociácií a emocionálne pozitívnych vnemov vnímania vašej značky zákazníkom. Zbytok zase na komunikáciu vlastností produktov a racionálne argumenty. Práve tie fantasticky poslúžia v poslednom rozhodovacom štádiu, ktoré “doťukne” celý obchod.
Na konci dňa si zákazník takmer vždy vyberie produkt značky, ktorej emócia ho priťahuje a chce sa ňou prezentovať. Pred sebou i pred okolím.
Nikdy predtým nebolo potrebné budovať značku a jej imidž tak ako teraz.
Radi vám v tom pomôžeme.
Pamätajte, len “kampaňovanie” nestačí. Celkový imidž značky zohráva kľúčovú úlohu v budovaní biznisu.


Nedovolíme, aby ste spadli do šedého priemeru značiek. Ako?
IDENTITA
Vymyslíme vám vizuálnu identitu, ktorá zaujme vaše publikum.
OBSAH
Vytvoríme pre vás atraktívny obsah, ktorý bude rezonovať u zákazníkov.
DISTRIBÚCIA
Rýchla cesta k predaju vašich produktov a služieb.
Čím vieme hacknúť vašu značku?
